Am creat acest blog dupa multa gandire, pornind de la ideea ca am totusi ceva de impartasit cu voi si e posibil sa va intereseze la fel de mult ca pe mine tot ceea ce inseamna frumos...sper sa va placa si sa reveniti!

joi, 2 februarie 2012

Elf, you(r Customer Service) stink(s)!!!

   Va spun de la inceput ca mie imi plac produsele Elf. Nu toate, nu mi-as mai lua farduri de la ei nici batuta, insa imi place primerul lor, imi plac pudrele iluminatoare, lip stain-ul Studio si I looove pensulele lor de blending. Sunt clienta fidela de cand au aparut pe piata, am deja cred ca mii de lei cheltuiti pe site-ul lor ( nici nu va spun ce bune sunt produsele lor cand vine vorba de facut cadouri- ieftine si mereu impresioneaza cadorisita :)). Din cauza acestor fapte am trecut cu vederea cand mi-au mai trimis cate un produs gresit, cand am primit un tus uscat...ma rog, din astea minore in mintea mea. Deci da, aveam o impresie buna despre ei pana acum. Safe to say I lost my trust.


    Ieri am pus o comanda de cateva pensule, cateva primere, dintr-astea consumabile, pentru mine unele, pentru 2 prietene unele. Nu conteaza asta, conteaza faptul ca eu sunt o ametita cu spor. Yep, I admit, sunt. Dupa 3 minute mi-am adus aminte ca ma rugase o prietena sa ii iau si ei un lip stain. Zis si facut, am dat un mail la Customer Service si i-am rugat sa adauge si the wonderous lip stain la comanda.
    De ce m-a mancat undeva ma veti intreba? Pentru ca stiam ca se poate face asta...din cauza faptului ca eu am capul in nori most of the times am mai patit sa uit cate un produs la cate o comanda la alte firme si i-am rugat exact la fel : nu trimiteti 2 colete, adaugati la coletul anterior. Si o buna prietena de-a mea a avut o experienta similara chiar cu cei de la Elf, si au fost more than willing sa o ajute!
   Naaaaa, pai nu-i urat in cazul asta mai baieti ca mie mi-ati raspuns la mail abia azi si mi-ati spus ca nu se poate face nicio modificare fiindca, comanda mea a fost deja procesata, ambalata, etc! Ati luat-o pe ulei??? Ieri am trimis mail la 3 minute dupa comanda, deci zau ca mor de curiozitate cum au si facut ei coletul in alea 3 minute si cum naiba de fac diferente intre clientul X si clientul Y. Uite-asa idiotii au reusit sa puna un lip stain intr-un colet separat, sa ma enerveze intr-un hal fara de hal si sa isi piarda un client care pana acum avea 1300 de lei cheltuiti la ei. Mda, bravo, genialilor!

    Toate astea fiind spuse, nici nu ma mai gandesc sa mai apelez la minunatii de la Customer Service de la Elf si cred ca va trebui sa ma gandesc serios daca mai comand ceva de la ei. Probabil ca peste cateva luni voi ramane fara pudra mea iubita Luminance, dar pana atunci sa fiu a naiba daca mai intru pe site-ul lor! Nu sunt genul care sa ma privez de un produs bun pentru ca sunt ei cretini, dar daca gasesc o modalitate sa pun pe cineva din UK sa imi faca o comanda, the screw you people ( Elf Romania that is). Daca nu, voi injura in gand cand voi face o comanda si pace.
    Stiu, par putin nebuna, dar zau ca m-au calcat pe nervi. La modul cel mai sincer va spun ca daca era langa mine ametitul/ametita care mi-a dat mail ii dadeam una. Asta nu e Customer Service, e bataie de joc...asa ca nu apelati la ei, veti obtine un mare nimic!

Update :

Din categoria "filme cu prosti ", acum cateva minute m-a sunat cineva de la Elf sa ma intrebe daca totusi mai vreau si lip stain-ul. De mentionat ca eu deja plasasem o a doua comanda doar pentru produsul asta si ii rugasem sa combine cele doua comenzi, ceea ce evident e prea greu.
Siiiii...imi zice mie tipa, amabila de altfel, dar se vedea ca nu stie ce au facut restul din echipa Elf : " Pe viitor va rugam trimiteti un mail sa va adaugam produsul uitat la comanda.". Pentru ca eram ocupata, reactia mea a fost sa zic ceva gen: "Bine, bine...", sa inchid telefonul si sa rad isteric! Deci la ei nu stie stanga ce face dreapta, foarte tare! M-am gandit apoi sa o sun sa ii zic ca eu le-am trimis the freakin' mail, dar sincer...nici ca-mi mai pasa! Va place, da ?!


Claudia .

14 comentarii:

  1. Iti dai seama ca nu ambalasera pachetul, au mintit cu nerusinare....
    Doar nu se ambaleaza pachetele pe banda, e totul manual, dar stii tu vorba aia a lui Mircea Badea: Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul....

    RăspundețiȘtergere
  2. Dorina , daca ai sti cati nervi mi-au facut! Dupa ce ca mi-au raspuns abia azi, cu toate ca am trimis mail la o ora foarte rezonabila, ieri dupa-masa cand sigur erau la serviciu si imi puteau raspunde, m-au mai si luat cu prostia asta! Zau ca sunt cretini.
    Si da, asa credeam si eu, ca e manuala procesarea...dar daca ei nu pot fi deranjati, ce sa facem, traim in continuare si injuram pe blog :))!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am patit d-astea mereu la Avon :)). Dau comanda si uit ceva si imi spune ca e deja procesata, ambalata & co in max 3 minute dupa :)).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vai de mine, deci nu sunt astia singurii :))! Geniuses, nu asa !

      Ștergere
  4. Si eu am avut probleme cu ei. Am facut multe comenzi mici si acum o luna m-am gandit sa iau ceva mai multe(aveau si o reducere). Si imi facusem eu o listuta de aproape 160 de lei. SI cum am vazut ca la 160 de lei include si transportul am zis sa mai iau un produs si s-a facut fix 160 de lei. Am bagat si codul de reducere. Cand imi vine comanda vad ca transportul nu era gratuit si eu mai luasem un produs(de care nici nu aveam mare nevoie) in plus tocmai pentru asta.
    Le-am dat mail si le-am spus ca eu o sa refuz comanda. A doua zi ma suna pe telefon si imi spun ca nu am inteles eu bine, ca transportul gratuit este la peste 160 de lei(gen 160,8 lei numai sa nu fie fix in cap). Chestia e ca eu le scrisesem cand am plasat comanda ca sper sa primesc reducerea si transportul gratuit. Ma asteptam ca ei sa citeasca mesajul si in cazul in care nu se aplica macar sa fiu anuntata ca nu se poate si ei imi trimid comanda fara transport gratuit, sau sa ma intrebe daca mai vreau.
    Cand am vorbit la telefon mi-au zis ca nici nu am bagat codul de reducere(de care sunt sigura ca l-am pus si le-am scris si in mesaj) si ca s-au gandit ei asa sa imi ofere reducerea de la ei chiar daca eu nu am putut sa bat 2 taste./:)
    Bineinteles ca eu totusi am luat comanda sa nu fiu nesimtita sa ii las cu colete blocate pe la posta. Si am dat 30 de lei in plus cand puteam sa am comanda mai ieftina si cu acelasi transport.

    E aiurea ca nu sunt organizati si nu raspund la mesaje. Degeaba au optiunea la comanda sa mai adaugi ceva in scris daca ei tot nu o citesc si nici nu o iau in considerare. Ca si in cazul tau, dai mesaj dupa 3 minute si ei zic ca au procesat deja comanda. Nu inteleg de ce actioneaza asa ca totusi e in interesul lor sa vanda mai multe produse si sa nu piarda clienti.
    Am observat ca site-urile romanesti au devenit foarte.. nu stiu, nepasatoare si neglijente. Toate m-au dezamagit si culmea ca eram si clienta fidela. Acum imi cumpar frumos tot ce am nevoie din magazine sau de pe site-uri din strainatate.


    A si legat de ELF am mai patit ceva. In comanda cu problema luasem si 2 primere. Iti vine sa crezi ca erau aproape goale?? Doar am mai luat o groaza de primere in trecut dar de data asta cred ca le-am folosit de 2 ori ca pourma nu mai aveau deloc produs in ele. Ma chinui sa mai iau asa ceva de pe pereti dar e foarte putin. Sunt deja inutile. Chiar goale complet au fost:( .Foarte dezamagita cand am vazut. MA gandeam sa le spun problema dar ma gandeam ca ma agit degeaba ca tot nu or sa ia in calcul.

    Scuze ca am acris atat dar cand vine vorba de ignoranta fata de clienti ma agit foarte tare:)).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ioana, patania ta e de filme cu Stan si Bran, suntem amandoua la fel de revoltate de ei...nu stiu de ce oamenii astia nu sunt mai organizati, mai bine pusi la punct cand vine vorba de comunicarea cu clientii!
      Chestia e ca am patit multe aiureli minore cu ei- gen tusuri uscate, nuante gresite, bla bla bla, dar nu m-am ofticat asa de tare ca acum. Iti spun sincer ca m-am inrosit de nervi si ma gandeam ca vreau sa pocnesc pe cineva in prima faza !
      Dar fie...pana la urma daca nu ai cu cine sa te intelegi ii lasi in plata Domnului si comanzi altundeva. Eu una m-am lecuit de serviciile lor, o sa caut sa comand din Uk sau sa imi comande altcineva...

      Ooo, sa vezi ce m-am agitat eu, luasem casa la pas de nervi :))!

      Ștergere
    2. Customer service as never seen before!

      Ștergere
  5. eu am bagat mailu' pt 10 prietene sa primesc cadou.. mda, inca astept cadoul:)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))! Asta-i buna :))))! Serios, m-au disperat astia, dar vad ca nu numai pe mine :))!

      Ștergere
    2. btw: http://9gag.com/gag/2329046
      now that's customer service:))

      Ștergere
  6. Eu am patit alta faza cu ei.Mi-au trimis de 3 ori aceeasi comanda :))
    Am plasat o comanda si cand am mers la posta imi da aia 2 colete cu acelasi ramburs etc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. OMFG, si nu ai murit de ras :))?!Eu am obiceiul de a rade isteric sau de a arunca cu ceva in situatii de genul, dar in situatia ta cred ca ii sunam pe cei de la Elf si faceam un mic scandal :))!

      Ștergere

scrie-mi un gand...